PRISTATYMAS
Pirkėjas, kurio apmokėjimo už produktus suma viršyja 30€, turi teisę į nemokamą prekių pristatymą, jo nurodytu adresu arba nemokamą prekių pristatymą į vieną iš kurjerio paslaugas teikiančios įmonės siuntų atsiėmimo taškų.
Prekių atsiėmimas vietoje - nemokamas (Katkų g. 33, Panevėžys) €0.00
Jei pasirinkote prekes atsiimti parduotuvėje, jas paruošime ir apie tai Jums pranešime elektroniniu paštu ir/arba SMS žinute. Lauksime Jūsų atvykstant per 5 kalendorines dienas. Vėliau užsakymas bus atšauktas ir užsakytos prekės sugrįš atgal į sandėlį.
Atsiimant užsakymą su savimi turėkite užsakymo numerį bei asmens tapatybės dokumentą. Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.
DPD kurjeris € 3.90 (Lietuvos teritorijoje)
Pasirinkus pristatymą per DPD kurjerį, siuntos paruošiamos per 2-5 darbo dienas, po perdavimo pristatomos per 1-2 darbo dienas.
DPD Siuntų taškai ir terminalai € 3.00 (Lietuvos teritorijoje)
DPD paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (61 x 43 x 36 cm) bei svorio (iki 31,5 kg) apribojimus.
Omniva paštomatai € 3.00 (Lietuvos teritorijoje)
Paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (64 x 39 x 38 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.
Siuntimas Neringoje (į Nidos paštomatą) kainuoja tiek pat kiek visoje Lietuvoje.
LP EXPRESS paštomatai € 2.90 (Lietuvos teritorijoje)
Paštomatu užsisakyti galima tik tas prekes, kurios atitinka dydžio (74.5 x 61 x 35 cm) bei svorio (iki 30 kg) apribojimus.
GRĄŽINIMAS
Prekes galima grąžinti per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos.
Prekės grąžinimo išlaidas pirkėjas apmoka pats.
Pinigai už grąžintas prekes ir pristatymo mokestį visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 d.d.
Keitimas šiuo metu nėra galimas. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.
Pirkėjas gali grąžinti visų vežėjų jiems pristatytas siuntas per „Omniva“ paštomatų tinklą, siuntų grąžinimo kaina (nepriklauso nuo dydžio) € 2.15
1) Paspaudę šią nuorodą https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/eshop-autosmilga-lt arba apsilankius https://grazinimai.omniva.lt puslapyje pirkėjas gali paieškos laukelyje surasti mūsų e. parduotuvę - AUTOSMILGA ir užregistruoti siuntos grąžinimą.
2) Užpildę grąžinimo formą gausite OMNIVOS paštomato kodą SMS žinute.
3) Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama brokuota prekė);
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Iškilus klausimams, maloniai prašome kreiptis telefonu: +370 612 74101 ar rašykite el. paštu: